Välkommen fräknar

Ja idag har det varit ännu en dag med underbart väder & självklart har jag tagit vara på det & vart ute halva dagen minst!:) Lämnade en gråtande Hugo på dagis kl 10, gick hem & städade, åt & kollade lite på TV. Hämtade lillen igen vid 12 & då var allt frid & fröjd & han hade mumsat i sig fisk, potatis, sås & en massa massa majs!:D Dom senaste gångerna som jag lämnat honom har han ju varit ledsen & det är hårt, denna veckan visade det sig även att fröken som har hand om inskolningen är sjuk så igår grät han sig till sömns & jag fick hämta honom tidigare än planerat. Men som tur är så verkar det som om det håller på att vända till det bättre iaf & det känns bra, det tar ju emot något fruktansvärt att behöva lämna honom när han gråter, det tar kliar i varje mammagen i hela kroppen...men men!

Efter dagis tog vi hundarna & gick ner till gården där mina föräldrar bor, där blev det kaffe & bulle & så klappade vi hästarna, busade med hundarna & så busade ju Hugo såklart med sin moster Hanna som också var på besök. Hon fick nog 10 pussar när vi kom dit, även mormor hehe. Han är så söt & ska pussas & kramas & babblar som bara den....härlig unge!;D Många nya ord har kommit upp & nu säger han hej, nej, ja, mamma, mamma, välling, lampa, blomma, blöja & massa annat, men fram för allt så visar han så väl vad han vill genom att hämta saker, dra med en till nått & pekar & frågar "den"? Hehe vi satt iaf ute & fikade & runt 2 tiden blev Hugo sömning så jag la honom i vagnen & körde runt & efter en stund sov han så gott. Efter att ha varit ute så många timmar idag så har jag faktiskt fått lite färg i ansiktet & så får jag ju välkomna mina små fräknar hehe.

Jo...jag måste ju berätta att i helgen som var så var jag ute på krogen för första gången på många år. Skulle egentligen inte hängt med ut utan bara vart med på förfesten, men när vi väl satt där så kände jag att jag inte kunde missa det, vi firade ju faktiskt Felicias födelsedag också. Vi var 4 st tjejer sammanlagt, 3 av oss är mammor med barn i samma ålder. Det var jätte kul & det blev många skratt, det ända som var lite surt var att det inte spelades värst bra musik på krogen & det var många i 18 års åldern där, men det var helt klart värt det, & vi var faktiskt inte dom äldsta på stället hahaha!;)


Vad underbart det låter att ha sån närhet till massor av djur. kram krma Linda

2011-04-19 | 20:25:18

Underbara underbara väder. Mer av den varan tack :)



Krogen var inte igår man var på. jag blir trött bara jag hör ordet. haha. usch nu kände jag mig gammal haha =)



2011-04-20 | 14:43:04

Helt klart värt att gå ut, nästa gång får vi välja hotellet eller en 20+ kväll :) hihi

2011-04-20 | 19:06:35

Hej, hur hår de för lille Hugo nu på dagis? Känna de bra för er? Själv känner jag mig väldigt nöjd med kians dagmamma. Men är sugen på att flytta men vill verkligen inte byta:p föresten bytt bloggadress charlietown.se. / Charlotte o Kian

2011-04-21 | 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback