Skriver med en hand

Japp, sitter här vid datorn med en kopp kaffe & en underbar liten Hugo i famnen & skriver med en hand...det ni!;) Lille gubben var så trött men ville inte sova så jag gick runt & vaggade honom en stund & det brukar fungera bäst, sen sover han en lite längre stund om han får ligga kvar i famnen. Jag kan ju inte göra så mycket men det är så himla mysigt att ha lilla pyret nära!:)

Härom dagen satt jag & tittade på bilder från när han var alldeles nykläckt, han var så liten & hjälplös, helt beroende av sin mamma & pappa. Det är han väl fortfarande men nu kryper han iväg på små äventyr i lägenheten & bryr sig inte mycket om mamma som är hack i häl på honom hela tiden!:) Tänk så det förändras snabbt & hur mycket dom små utvecklas bara under det första året. Ja jösses....han är snart 1 år!:o

Dom där tänderna som jag trodde hade kommit visade sig bara vara två små tänder som försökte trycka sig ut, men i söndags märkte jag något väldigt vasst inne i Hugos mun & såg att en tand brutit sig ut iaf, skönt för honom. Han blev direkt på bättre humör fast nu har nog den andra tanden börjat spöka så jag tror inte det är långt kvar tills den kommer den med!:D

Men men...Idag är det bara jag, Hugo, Lucky & Dixi hemma. Mannen & Billy är nämligen i Göteborg & ska gå MH beskrivning (mentalbeskrivning för hund). Himla kul faktiskt, jag gick med Lucky för typ 2 år sedan & hon gjorde bra ifrån sig, tror Billy kommer göra ett bra jobb han med!:) Men iaf...vet inte vad vi ska hitta på & vet inte när dom kommer hem igen. Hade ju vart kul att vara med men vi hade nog stört lille Billy boy isf så det var bäst att stanna hemma helt enkelt.

Men nu är min kopp kaffe slut & jag tänkte fått lite Twilight läst, är inne på tredje boken men den går lite segare att läsa än dom två första, hmm... vill börja med den fjärde & sista nu!;D


Haha, ja hon är duktig som vill hjälpa till

Vore bra om hon ville hjälpa till att städa sen också ;)

2010-09-11 | 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback