Ny TV-bänk

Som så många gånger innan har jag klagat på våra vardagsrums möbler, vi behöver nytt soffbord, soffa & tv-bänk. Jag har kollat runt en del & hittade 2 st jag tycket skulle passa fint här hemma, sen frågade jag mannen vad han tyckte & den tv-bänk vi kom överrens om är denna...



Janus tv-bänk i högglans vit från jysk som kostar 1999 kr (just nu på rea för 1350 kr) Tänkte jag skulle önska mig den i födelsedagspresent!;) Fyller inte år nu, men i november är det dags... 25 here i come!;D Lånade lite bilder från styleroom & google på just denna tv-bänk.










Tillägg!!!


Denna tv-bänk från IKEA var den andra vi funderade på, den heter BESTÅ BURS & kostar 2495 kr. Har även här lånat bilder från styleroom & google!:)









fin! :)

2010-09-05 | 22:03:18

den va fin :D



hoppas allt är bra med er? :)

kram

2010-09-05 | 23:02:40

montera den riktigt och stärk alla ytom som det ska vara tyngd på, extralimma alla lådor..

jysk är vad mina egna erfarenheter säger, iiinget att lita på vad gäläler kvalitet på hylolor o skåp. icke picke. :(

tur ni inte köpt den ännu, kolla på ikea eller mio också innan ni köper denna. :)

ett vänligt tips nu bara, inte mening o dissa den. den var ju himla snygg annars. :)



svar: jaa den gör ju det minsann. haha! snart är man ju halvvägs, och då går det ju bara utför i storlekarna. haha.. ja jisses. min mamma gav mig en säck med stora kläder idag som jag ska låna nu i graviditeten. :P

2010-09-05 | 23:32:37

De e fin.. :)

2010-09-06 | 09:02:55

Det kommer bli ett stort problem för oss. Tv bänken alltså. Tycker det är skitsvårt. Ska ju passa in i lite mer lantlig inredning nu

2010-09-06 | 09:19:06

Har själv den från Jysk! Är väldigt nöjd med den! Ska dock sälja den nu pga flytt!

2011-07-24 | 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback