Mjukis IKEA

Ingen har väl missat att den nya IKEA katalogen har kommit ut!?:) Jag hittade massa fint som jag skulle kunna ta med mig hem. Några fina saker kommer absolut finna sig i Hugos rum, men också annat smått & gott. Fastnade verkligen för mjukis grönsaker, frukt & bondgård med mera...kolla bara in dom här!:D




Visst är dom söta!? & priserna ligger mellan 79-249 kr vilket verkligen gör dom prisvärda... Hugo vill ha NU (eller rättare sagt mamma vill att Hugo ska ha ;))!!!



Haha korv- och ostmackorna ser ju bara för roliga ut!

2010-09-02 | 09:00:48

åhh vilka söta saker.. Säger som dig Lucas mamma vill också att Lucas ska ha :)

2010-09-02 | 22:45:09

Jag har köpt bondgården till Maybelline! Den är verkligen kanon fin:) Hon ska få den i julklapp tänkte jag:)



Visst är frukterna o det andra ursött!! Skulle ta sig en ikea resa igen:) Dom har ju för mke roligt asså:)

2010-09-09 | 00:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback