Ett tips mot röda rumpor

Jag har ett litet tips till er mammor som kämpar med små bebisar med röda rumpor. Hugo blir lite röd någon gång ibland & det kan ta tid innan det försvinner, men så kom Hugos mormor & smörjade med lite kokosolja & det röda försvann på rekord tid!:) Kokosolja är bra till det mesta, det luktar gott, kan användas i maten, som deodorant, innehåller många vitaminer, mineraler & antioxidanter med mera. Man kan faktiskt gå ner i vikt med hjälp av kokosolja eftersom den inte lagras som fett utan tas upp utav levern & omvandlas till energi istället, den är mjukgörande & bra för håret & mycket mycket mer...ja, alltså mycket bra men super bra till en röd liten rumpa!;)
Jag beställer kokosolja utav märket cocovi, tyvärr finns inte det märket i Sverige utan jag beställer från Finland. Det finns säkert massa bra märken i Sverige med men efter att mina föräldrar hade med sig cocovi kokosolja hem från Finland i somras så är det den jag fastnat för. Här beställer jag www.cocovi.fi & sidan är på finska så för den som inta kan det så blir det lite krångligt!:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback