Breaking Dawn

Jag har ju läst Twilight böckerna & dom var så himla bra, ska önska mig dom i julklapp!:) Men nu vill jag se sista filmen som kommer i 2 delar, den första filmen kommer inte förän nästa år den 18 november & andra delen 16 november 2012....Lååååång väntan (jag vet vad jag ska göra när jag fyller 26 & 27 ;))!:( Men här är en liten trailer iaf, inte den officiella dock för det finns inte än!:/



Ja några inköp har vi gjort, vi har hela gästrummet fullt med barnsaker nu som vi köpt och fått. Barnvagn har vi köpt, bilbarnstol, gåstol, babygym har vi fått, och så alla kläder vi fick av en vän och så har jag köpt några söta kläder till bebisen. Men nu har det varit lugnt på köpfronten, men ska till Gekås snart så då blir det nog något mer :-) Skoj!

Hmm, vad önskar sig en ett-åring. Om jag ser på de små på jobbet så är det det mesta med hjul som lockar för utomhuslek, typ bobbycar, motorcyklar, skottkärror och barnvagnar. Bilar och traktorer är skoj, även plastdjur (bonddjur), eller "riktiga" köksredskap i en storlek mindre. Det finns massor!! Hoppas ni hittar något skojigt till lilleman.

Kram!

2010-09-22 | 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback