Sushi time

Ja nu är blir det snart sushi time här hemma, mannen är iväg & hämtar det nu & det ska bli så gott...älskar sushi!:) Senare ikväll ska mannen ut med jobbet & jag & Hugo ska ha filmkväll, det är Twilight filmerna som kommer att visas!;) Mys mys...fast tråkigt utan mannen!:(



åhh jag vill också tycka om sushi :P



sv: okej, haha ja gör så shopping är alltid kul :D



tack tack :)



ha en toppenhelg

!kram

2010-10-30 | 10:04:59

Ja, det blir spännande med flytten, eller kanske inte såå spännande faktiskt, har tidigare bott därnere, och man är liite trött på att flytta runt, faktiskt, hihi. Men hoppas det här blir "sista" på ett tag eller under lång tid! :)



Ang. mensliknande smärtor därnere, ja men då vet jag om det, att det inte är ovanligt, jag har tidigare frågat men ändå känns det som att det är något mer som är "skumt", kan man säga, hehe. Ska på KUB test på fredag den 5e november, kan då samtidigt fråga om det.



Det där med cystor, ja jag tänkte väl det, att det inte ska komma något då man inte har mens nu. Men ville ändå kolla, då det är ofta som inte stämmer när man läser på forum eller något liknande, jag frågar hellre någon direkt - som har samma sjukdom, liksom. Men vad skönt det är för dig då, att du inte haft "besvär" så ofta sedan Hugo kom till världen! Hoppas det håller i sig! :) Hoppas det blir så också för mig sen! :/ Hehe!



Myyyysigt att ha mysgos med lillen ikväll medan ni ska titta på filmer, hihi. :)



Ha det toppen du med och treevlig helg! ;)

2010-10-30 | 13:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback