Små shopping

I tisdags åkte jag & lilla familjen & handlade lite, jag behövde en ny ögonbrynspenna & concealer, Hugo en ny jacka & ett par tjockare vantar. Sen var det tänkt att vi skulle köpt en ny mysig bädd till hundarna...men så blev det inte, den jag hade ställt in mig på var slut, även ett litet fint brickbord jag sett!:( Men jag hittade ett par söta ljuslyktor till vardagsrummet!:) Busen Hugo har nämligen vart i farten & haft sönder lite saker här hemma så jag ville ha något nytt. Men men...vi ska nog tillbaka i helgen & kolla om brickbordet kommit in igen, personalen trodde det iaf så nu hoppas jag!;)



Ljuslyktor från RUSTA för 50 kr. Bilder på Hugos jacka & vantar kommer nog upp någon gång senare här på bloggen, även brickbordet om vi får tag på det!;D


Kul med lite shopping! :-)

Gardinerna i vårt sovrum hittade jag på Skroten, de hade mycket fint där i den härligt lantliga stilen, precis som jag gillar den! Åk dit & kika!

Kram!

2010-10-28 | 11:33:11

Rusta har otrloigt myket fina saker. Och billgt är det också

2010-10-28 | 12:52:41

Gör det! De är riktigt fina, och monogrammet finns även i andra färger, vit & grått tror jag. Också väldigt fina. Jag ska kika på nya gardiner till vårt vardagsrum också en dag, eller om jag syr nya, får se.

2010-10-28 | 13:28:25

Ja de e härligt att komma ifrån lite ibland och ladda sina batterier med ny energi :)



Det va helt GALET med folk igår, fy men samtidigt så var de ändå en kul kväll :)



Super fina lyktor. rusta har väldigt mycket fint faktiskt :)

2010-10-28 | 14:12:54

dom va riktigt fina :) man kan verkligen göra fynd där ibland :)



sv:dressarna kommer ifrån cubus och finns i strl 86 och uppåt. men det finns en sån dress på lindex också fast randiga i lite midre storl. vad har han för storlek i kläder ?



tack tack du :)

ha en toppenhelg!

kram

2010-10-28 | 22:17:52

Tack för att du delade med dig. Jag sprack ytterst lite. Mer bristningar så det var det lilla.



Knipa är A och O. Jag gör det varje dag, men tycks ändå inte bli starkare

2010-10-29 | 07:33:29

ligg-fåtöljen, visst, det hade passat bra därhemma hos er :-)



Ja, vi ska flytta utomlands, eller snarare bara jag för mannen min bor redan därnere, men under tiden kommer jag pendla lite tills jag föder bebben i Sverige våren 2011 :-) Går in i vecka 13 imorgon. Ska på KUB test nästa fredag 5e november. Nervöst! Jag berättar nog inte förrän jag gått in i vecka 17 eller 18 (efter jag genomgått RUL i början av december ungefär).



Men efter det kommer jag bo i Slovenien med mannen min (om han får jobb för 4 år till, det får vi veta i mars 2011, och bebben om allt går som det ska! :-)

Det blir lägenhet eller hus, få se. :-)



Har en fråga, vid varje mensvärk får du ont här och där (därnere för det mesta) men hur var det under graviditeten, visst fick du stickningar ibland därnere som påminde om liknande värk som när man har mens? Får det ibland, obehagligt, usch!



Hoppas även också på att det inte kommer nya cystor under graviditeten, eller gör det det inte? Om du vet? :-)



Oj, det blev visst lång inlägg det här! :-)

2010-10-29 | 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback