Min man är bäst

Igår hade min underbara man en överraskning åt mig, eller rättare sagt tre tidiga födelsdagspresenter!:) Jag fick sängstommen & avlasningsborden som jag önskade mig från IKEA!:D Min man är helt klart bäst, älskar honom så otroligt mycket!♥



Tyvärr var huvudgaveln sne så den ska bytas. Men men...helt underbart, så nu ska det fixas i sovrummet!;)


Åhh va kul :)

Glöm inte ta före och efter bilder, alltid kul och se :)

2010-10-08 | 08:13:16

Vad roligt!!!! Grattis i förskott :)

När fyller du?? Jag fyller också sent.. 24 november.. haha :-)

2010-10-08 | 10:25:24

Va roligt :D



Sv: Jag föredrar böckerna. Men det är mer info i böcker en i filmer, känslor osv :) .

2010-10-08 | 10:27:33

Har ni bestämt er för något soffbord ännu?



Svar: tack tack =)

2010-10-08 | 13:29:21

Jag fick stenen i ett fint cellofan paket i somras när jag fyllde. Så jag vet inte var den är köpt, men de finns säkert på Blomstejätten eller på Ullared för en billig peng, eller annan krimskrams affär :-)

2010-10-08 | 17:19:38

Hejhej!



Allt är bara bra med mig men det är saken som påverkar mig att jag inte orkar så mycket som förut därav bloggtorkan. :-)



Hoppas allt är också bra med dig?!

Trevlig helg!! :)



Ps. Sängen mycket fin! :-) Ds

2010-10-08 | 18:17:23

Så snällt av honom! =) Ja, det var jättelätt att klistra fast. De mailar över en länk där man kan se hur man gör. Det enda är att man eventuellt (som jag) måste klippa ner den lite då den kan vara lite för stor. Men annars var det superlätt! Jag blir så glad varje gång jag ska sätta igång datorn! =)

2010-10-08 | 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback