Lagerbutik

Idag fick mannen sovmorgon & när Hugo somnade igen på morgonen så ringde jag min lilla mamma & så tog vi en promenad. Promenaden blev riktigt lång & tog nästan 2 timmar men så skönt det var, nu är jag helt slut i kroppen & en lite vilo paus hade suttit fint!:) När jag kom hem satte jag mig & kollade blocket (har blivit blocket & tradera beroende) & fann en ny snygg soffa från Halens lagerbutik för 4995 kr, den & liggfåtöljen från chili hade vart så fina att ha i vardagsrummet. Väldigt bra pris för en ny soffa!:) Vill ha...Men det får vänta ett tag tyvärr, det är ju snart en massa födelsedagar & jul som ska firas!;)




Divansoffa Garda från Halens


Snygg!!!

2010-10-31 | 14:10:24

Det var verkligen en långpromenad, bra gjort =)



Och den soffan var ju ursnygg! Och jättebra pris! Halens lagershop sa du, finns den på blocket? Eller kikade du direkt på deras sida? Har aldrig hört att de har en nämligen ;)

2010-10-31 | 22:28:59

Riktigt bra pris! O snygg

2010-11-01 | 07:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback