Hugo ska till mormor & morfar

Ja, idag ska Hugo till sin mormor & morfar så att jag & mannen får lite tid tillsammans. Vi har inget särskilt planerat mer än att åka till IKEA & byta huvudgaveln på den nya sängen, sen ska vi nog bara slappa!:) Inredningen i sovrummet börjar ta sig, fast det är en del nytt som ska dit ändå, den bruna inredningen ska bytas ut mot grå istället. Så det blir nog inga bilder på sovrummet än. Tur att jag fyller år snart & att julafton inte är långt borta!;) Det blir inget nytt till vardagsrummet nu heller eftersom sovrummet ska fixas först, vardagsrummet blir nästa projekt istället!;D


På önskelistan
UNG DRILL 259 kr IKEA

Denna ska sitta i mitten ovanför sängen sen plus 2 små liknande som jag redan har, fast dom ska målas om eftersom dom är guldfärgade just nu!;)


Ja usch att det gör mig så här, hihi... men som du säger, hoppas jag även att det går över snart! :)



Ja, det verkar iallafall gå bra för Hugo och för er på nätterna hittills.. :-) Inte lätt att låta bli och kolla hur Hugo har det på nätterna, hihi... Men det minskar med tiden, ska du se.. :-)



Kram

2010-10-09 | 13:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback