Har jag börjat slappna av!?

Har absolut inget minne utav att jag hämtat Hugo i natt & lagt honom bedvid oss i stora sängen. Kan det vara så att jag börjar slappna av & verkligen kan sova nu??? Eller kanske har jag gått i sömnen???:D Hugo har nämligen börjar sova mycket bättre om nätterna & vissa nätter har han sovit rakt igenom, fast han vaknar tidigt!;) Mannen sover ju som en stock om nätterna & lägger inte märket till något, om inte Hugo klättrar på honom som han visst gjort i natt...hehehe! Jag har iaf inte märkt något & känner mig ganska utvilad för en gångs skull. Härligt måste jag säga!:) Hoppas det fortsätter såhär nu...peppar peppar!!!

Hugo är en rolig liten filur, han har börjat med nya saker som vi aldrig sett innan. Tex igår lekte han jage med sin pappa i sängen & gappskrattade & hade jätte kul (båda två). Han kryper vanligt i sängen men kör på sin egna lilla stil på golvet. Han försöker att ta sig runt stående så länge han har något att hålla i & klappar händerna då & då. Kommer det någon rolig reklam med musik han gillar så ställer han sig & dansar...ja jag kan fortsätta ett tag till, men jag har säkert skrivit om en del av sakerna innan men det är en fröjd att se.

Ja här går livet vidare i hög fart, snart har ett helt år gått & jag kan inte riktigt förstå. Jag är äntligen mamma, något jag trodde kanske aldrig skulle hända. Jag är väldigt lycklig måste jag säga, jag har ju en fantastik man & en underbar liten son & tre härliga hundar...Vad mer kan jag begära!?




Lycklig, blek & utvilad!



Shit va snygg du e!!!

2010-10-15 | 08:08:31

håller med ovanstående... skit snygg!! ^^ vilka drag! :-O WOW!



skönt att vara utvilad. hoppas du får en fin fredag!



kram H

2010-10-15 | 10:12:39

Fick en kommentar att hennes dotter hade slutat kissa på natten tidigt. Kan ju hoppas att det är det Wilda gör hahaha

2010-10-15 | 13:12:27

Åå så härligt att få vila ut och slippa avbryt sömnen. Det är det som väntar mig inom en snar framtid.

Tänk att det snart har gått ett år sen lilleman kom till världen, tänk så älskad och längtad han var redan innan ni fick se honom. Känslan går knappt att beskriva, när längtan har varit så stor. Det är tur det finns hopp och att man hela tiden har haft en bra man vid sin sida! All lycka till er!

2010-10-15 | 17:16:22

Måste bara säga att du har grymt snygga ögonbryn å en söt son :o)

trevlig helg :o)

2010-10-30 | 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback