BVC & pincettgreppet

Ja idag har vi vart på BVC & Hugo väger nu 11140 g & är 76,5 cm lång. Stora killen!;) Sköterskan tittade även om Hugo kunde ta saker med pincettgrepp (pekfingret & tummen) & det klarade han galant. Sen fick han 2 klossar, en i varje hand & så kollade hon om han kunde slå dom mot varandra & det gjorde han det också. Sen var det lite frågor om det ena & det andra & som vanligt & allt är fin fint!:D Himla härligt!




Hugo med härligt ruffsigt hår & som numera har 3 tänder!;)



Vilken bjässe hahaha Sötisen. Vi ska på kontrollen om 2 veckor



Tycker du inte om träning eller? Jag hade inte klarat mig utan

2010-10-22 | 21:52:49

När man väl har börjat så går det på rutin. Ska du träna på gym?

2010-10-23 | 13:38:28

Stora fina killen numera, det går undan...



Så synd att lägenheten inte var något att ha, men det kommer fler lägenheter till er. Det tror jag! Trots att ni vill flytta nu så flyttar ni inte till vad som helst och det förstår jag. Vänta hellre lite extra så ni får något riktigt bra.

Kram på dej!

2010-10-23 | 16:08:18

duktiga killen!! :D

vilka underbara blåa ögon!! ^^

2010-10-24 | 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback