Vardags pyssel

Vaggade Hugos tills sömns för en stund sedan & då har jag passat på att diska, torka av lite här & där, sorterat tvätt, plockat undan lite utspridda leksaker & lagat mat...Det ni!;) Känns skönt att ha det gjort, då slipper jag ju att tänka på det sen & kan slappa lite. Ja, så nu när jag har lite tid över så slänger jag in ett litet blogg inlägg!:)

På söndag är det ju farsdag & det är mannens första!:D Även fast min första morsdag blev typ bortglömd så tänker jag iaf inte glömma mannens. Jag & Hugo har fixat lite presententer & köpt en daimtårta som vi ska överaska mannen med på söndag. Tänkte vi skulle överaska honom i sängen tidigt på morgonen med en kopp nybryggt kaffe & någon god frukost...Mys!:)

Jag färgade håret igår igen, svartbrunt som vanligt & nöjd som vanligt hehe.
Kan ju också berätta att Hugo sover jätte bra nu, han ligger oftast i sin egna säng till ungefär kl 6 på morgonen sen vill han ligga i stora sängen & dricka lite välling & då brukar han somna om till kl 8-9. Det är toppen & jag är inte konstant trött längre.

Men men...det blir inte så mycket mer skrivet idag, vill hinna måla nalarna innan lillemannen vaknar!;)


Hej,

ser att du har en pojk som är en vecka äldre än min tjej :-) Härligt!



Farsdagspresenter alltså, vad hittade du på? här står det helt still :-(

trevlig kväll!

2010-11-11 | 19:32:26

Okej, får nog bli samma sak här med. Har verkligen noll fantasi och det finns alltid sånt som "behövs" :-)

2010-11-11 | 21:37:48

sv: så mysiga :)

2010-11-12 | 11:22:42

Får bli en sväng förbi Cubus med andra ord:)

Gillar Cubus kläder förutom deras bodys. De har ju inga knappar vid huvudet så dom får sådan jäkla uringning efter ett tag:P

Rakapparaten.. shit satt han still och lät dig göra de? Hur måna mm körde du på? Är rädd att de ska bli för kort?



Hur är de med Hugo annars då? Full rulle på han med?

Har han släppt soffbordet och gått nått mer?

2010-11-12 | 13:48:45

Skönt att aldrig vara sysslolös med en liten hemma :-)

Ha en trevlig helg och en mysig Fars dag! Kram.

2010-11-12 | 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback