Nya möbler

Igår hade jag & min lillasyster kalas ihop hemma & det var verkligen jätte trevligt, det är ju inte så ofta man drar ihop en folkmassa här!;) Men snart igen, Hugo fyller ju 1 år om exakt 1 månad för idag blev han 11 månader!:D GRATTIS lillkillen!♥ Jo...GRATTIS till min lillasyster med som blir 21 år idag!♥

Idag åkte vi iväg till IKEA. Jag fick några presentkort i födelsedags present & vi var i stort behov utav en ny klädbyrå då vi fick sålt vår gammal tidigare än vi tänkt, tyvärr fattades en del delar & en del delar var det för många utav så vi har fortfarande ingen klädbyrå, vi får helt enkelt åka & byta den någon gång i veckan!:( Men ett nytt köksbord, soffbord, glögg & pepparkakor följde också med oss hem från IKEA.

Köksbordet blev jätte snyggt, vi köpte en svartbrun VIKA AMON bordskiva & VIKA FINTORP bordsben & satte ihop. Den svartbruna bordsskivan matchar med stolarnas ben & dom silverfärgade bordsbenen går ihop med silver detaljerna i köket...såååå snyggt & jag lovar att några bilder kommer!;)






Låter riktigt snyggt med IKEA valet. Längtar massor efter mer bilder!

Nja, hemma hos oss ser de inte ut som man vill direkt. Vi har inte planer på att bo i detta hus jättelänge, så vi gör inget åt det just nu, ska bara lägga om tak o göra om grunden. För de i prio ett just nu. Men det blir till våren.



Vi kommer bygga eget hus sen, fästmannen e snickare, å då kan man visska lite extra på vissa ditaljer =)

2010-11-22 | 09:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback