Fredag

Ja då var det fredag & vi har inte hittat på så mycket här hemma, bara vart iväg en snabb tur till Sandared, inget mer. Ikväll blir det film, väldigt lugnt & skönt!:) Gillar verkligen filmkvällar, då sitter hela familjen samlad i soffan & myser med lite godis eller nått annat gott...Härligt härligt!;)

Igår fick Hugo & mannen stanna hemma medans jag åkte iväg med min lilla mamma & kollade loppis. Jag fick tag i en fin liten guld färgad spegel för 10 kr som kommer bli ännu finare med lite ny färg, sen hittade jag även en läcker bordslampa i silver (love it) för endast 50 kr, behövde bara putsa den lite för den hade mörknat en del i färgen. Efter loppisen åkte vi till min lillasyster & hälsade på & tog en kopp te, sen bjöd mamma på sushi...MUMS!;P

En liten stund efter att jag kom hem & var i full gång med att putsa lampan jag fyndat så knackade det på dörren, det var mannens farbror med familj som tittade in & Hugo tyckte det var jätte kul men blev lite trött efter en stund!:)

Det är lite små förändringar på G här hemma, har hittat små fynd & utnyttjat lite rabatter med mera så snart kommer det se ut som jag vill. Det behövs en förändring då & då, men efter att jag är klar med detta så får det nog vara ett tag...några år iaf!;) Längtar tills allt kommer upp & blir färdigt.

Nä, nu kan jag inte sitta här mer...ska fixa inför kvällen & laga lite mat, sen vill ju Hugo alltid hitta på något kul!:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback