Ännu en tidig present

Ja idag har jag fått ännu en tidigt födelsedagspresent, denna gången utav mina föräldrar. Som vanligt så kollar jag ju alltid på blocket & i fredags hittade jag en annons om IKEAs stol henriksdal som jag har önskat mig ett tag. Så jag ringde mamma & frågade om inte jag kunde få stolarna i födelsedagspresent, hon sa ja!:) Så nu har vi 6 st henriksdal stolar i köket, just nu är dom svart/grå i klädseln (bilden är mörkare än i verkligheten) & det kanske blir ett byte till vit klädsel  längre fram när inte Hugo kladdar på allt!;)



- Jaa den e cool :) Vad har du gjort idag då?

2010-11-08 | 06:42:30

Jaaa så roligt... du som har önskat dig såna stolar! Perfekt!!! :-)

Kram!

2010-11-08 | 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback