Min nya blogg

Hej & välkommen till min nya blogg!:)

 

Denna bloggen är en nystart på mitt nya liv som mamma. Vi försökte i många år att få barn, men inget hände & tillslut blev IVF vår räddning. Nu när Hugo äntligen kom till världen så känns min gammla blogg som ett helt annat kapitel i mitt liv, därav denna nya blogg. Nu såhär i början kommer många inlägg från min gammla blogg att sättas in, blir dom inlägg jag inte vill glömma. Men nu ska jag väl sätta igång...


Följ min blogg med bloglovin

 



Himla fin design du har på bloggen! :)



Fast jag hann inte bli trött på att vara gravid eller längta ihjäl mig, tyckte tiden bara flög iväg :P Kan inte fatta att Isac redan varit med oss i tre månader!



Jag har sett att de kostar runt 10-12.000 på blocket också, och då köper jag hellre från en seriös kennel. Men jag är väldigt sugen på en rotweiler eller pitbull också, får se om jag och Micke kan komma överens i slutändan ;)

2010-05-25 | 09:30:56

Jag är här nu!:) Och har länkat i min blogg till din!:)

2010-05-25 | 09:57:41

Min graviditet var väldigt lätt på alla sätt. Skönt att jag inte blev avskräckt till nästa ;)



Jo, vi har tänkt skaffa fler barn :) Dock vill jag sätta igång nästan direkt haha :D Micke vill vänta tills Isac slutat vara bebis innan vi försöker igen, men det tyckte jag lät himla långt. Ska ju vara gravid 9 månader också ;p Ska sätta in en spiral så fort vi fått pengar iallafall, nervös!



Hur många barn vill ni ha? :)



Kramar!

2010-05-25 | 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback