Tiden går så fort

Våran 4 års dag fick mig att tänkta på att tiden går så fort. Det har hänt så mycket dom åren vi har haft tillsammans.

Jag menar... 4 år redan. Det var 4 år sedan vi blev tillsammans. Ungefär 3 & 1 halvt år sedan jag frågade min man om han ville gifta sig med mig. Nästan 3 år sedan vi förlovade oss. 2 & 1 halvt år sedan vi gifte oss.

Det känns som om det inte var så längesedan vi träffades. Men ändå känns det som om vi har känt varandra en evighet.

Får fortfarande såna där små kärleks rus när jag ser honom eller tänker på honom. Fjärilar i magen!:) Tror det är så det ska vara. Man lär sig något nytt om varandra hela tiden... Inte en tråkig stund.

Jag är väl lite av en romantiker... He he! Men det ska man vara. Måste ju få drömma lite!;) Jo... Jag fick en orkidé av mannen på 4 års dagen, min favorit blomma. Han känner mig så väl min älskling!:)

 

2009-02-19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback