Stenhård mage

Fy... Nu har jag hemska sammandragningar plus att lilla bebisen rör sig i magen, vilket inte gör det bättre. Det är en riktig liten buse därinne!:) Tror och hoppas att hon/han till komma ut snart så man får se vad det är för en lite person som har legat i min mage så länge. Är så nyfiken på denna lilla människa som vi väntat, kämpat och längtat efter.

Har sovit väldigt dåligt i natt. Började få sammandragningar ett par timmar innan jag skulle gå och lägga mig och sen har det hållt igång hela natten, plus att jag har fått gå på WC säkert 10 gånger med. Trodde nästan att den riktiga förlossningen skulle sätta igång... Men icke!:( Allt är klart och vi bara går och väntar på att mini ängeln ska komma.

Under tiden vi väntat så har vi fått en ny kyl och frys, det behövdes. Dom vi hade var så gamla och ofräscha men dom nya är större och mycket snyggare!;) Inte så dumt, skulle vilja haft en ny spis med, men det får vänta ett tag. Får börja fixa i lägenheten någon gång nästa år när den lilla/lille är lite större och vi har kommit igång och fått till vardagen igen, men nu är allt okej och fungerar som det ska så det får vara så länge. Men nu är magen stenhård av sammandragningarnar igen... Ska vila lite... Om det går.

 

2009-12-10




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback