Segt som bara den

Nu är jag trött, men inte mina ängeln i magen inte...Det flaxar runt som bara den just nu!;)

Det här med att flytta är inte kul. För det första är jag helt slut i kroppen utav allt städande, har till och med fått skrubba av hela badrummet för det va så äckligt, brun skit som rann av väggarna, plus köksskåpen som var så smutsiga att jag inte kunde ställa in nått i dom. Jag ska väl för fan inte behöva städa lägenheten som vi flyttar in i, som ska vara städbesiktigad?!

För det andra så var tapeterna i vårt sovrum så fula att vi var tvungna att måla om. Men det är inte det ändå rummet där tapeterna såg illa ut i. Vardagsrummet ser med ut som skit, efter att vi fått upp våra saker så blev det lite bättre, men jag är inte nöjd. Sen har vi det framtida barnrummet där tapeterna är rivna och fula, så nu blir det att ringa fastighetsskötaren som får tapetsera om... Annars vet jag inte vad jag gör.

Men lite positivt finns det i all denna röran. Vi är så gott som klara i lägenheten, alla prydnader och smått och gott är uppe och det är ganska hemtrevligt. Vill bara kunna komma igång med bebisens rum. Sen är balkongen ett stort plus och lilla Billy är så himla go och kommer jättebra överens med dom andra töserna Dixi och Lucky.

Men nu måste jag dra mig, får snart besök av svärmor med lite släkt från Tyskland!:)

 

2009-07-24

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback