Regn

Sitter här vid datorn & kollar ut i fönstret. Det regnar & är jätte tråkigt väder, vet inte vad jag ska hitta på. Ska väl ut i stallet & mocka lite & sånt sen, orkar inte det just nu!:P Ibland känns det som om vissa har fel uppfattning till varför jag & min man vill ha barn just nu, men jag vet dock också att dessa personer är lite avundsjuka pga av att dom själva vill ha barn men inte dess partner... Men men, alla har sin tid & plats...Så är det bara! Känner mig nedtryckt ibland & det är inte kul. Håll era åsikter för er själva & kom inte med en massa dumma frågor...okej?!:) Ni känner inte oss... Alla våra vänner däremot är jätte glada för våran skull, det är känns jätte skönt. Många som frågar när det ska hända & hur det känns m.m. Det är bra, för jag måste prata ut om hela proceduren ibland. Det är tufft & vi har inte ens kommit till det jobbigaste än. Älskar er & tack för ert stöd....Ni vet vilka ni är!:) Nä, nu ska jag gå & ta en kopp kaffe med min kära mor!;) Ha det bäst!

2008-04-02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback