Plockat undan lite

Igår fick jag chansen att plocka undan & fixa lite här hemma. Hugos mormor kom hit & passade honom en stund så att jag kunde få det gjort.

Fick städat köket & diskat, plockat in ren disk i skåpen, vikt & plockat in tvätt i & sorterat smutsig tvätt... Skönt att det äntligen är gjort! Det har legat ett par dagar pga att älsklingen jobbat över en del & när det blir så så blir allt liggandes, & då gnager det i mig. Städ nojjan sedan graviditeten sitter fortfarande i lite!;) Men det är inte lätt att ordna allt med lille Hugo som helst är vaken om dagarna!:) Då får det vänta!

Men innan jag satte igång här hemma så tog vi en promenad. Jag, Hugo & mormor brukar försöka komma ut att promenera varje dag nu. Vi har båda några extra kilon att bli av med & promenera måste vi göra i vilket fall, hundarna måste ju ut plus att det är skönt att komma ut lite.

Jo, jag tog lite kort på Hugo i hoppgungan med så här kommer det en bild på lillkillen. Tyvärr fick jag ingen jätte bra bild pga att han rör sig så mycket i hoppgungan & våran kamera är inte den bästa, men det får duga.




Hihi jag minns när mina syskon hängde i en sådan och brukade alltid somna!:)

2010-05-28 | 09:05:56

Ja, en riktig knubbis börjar han bli ;)



När började ni med hoppgungan? Funderar på att köpa en :D Lite tidigt än, men snart ;)



Kram

2010-05-28 | 10:59:33

Det är en pyjamas. Mumin från Lindex. Älskar den

2010-05-28 | 21:48:31

Nu har jag varit på Gekås, och jag hittade en del bra att ha saker :-) inget onödigt faktiskt, inte denna gången!!! Kul att gå där, det finns sååå mycket...

Kul med en gunga inomhus, det ser skoj ut!

2010-05-28 | 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback