Panik

Igår kväll innan jag skulle gå & lägga mig märkte jag att jag fått blödningar...fick lite smått panik eftersom att vi ska börja med hela IVF processen & jag inte vill att något ska gå fel nu.

Så det första jag gjorde på morgonen idag var att ringa till rådgivningen på IVF för att höra vad dom tyckte att vi skulle göra.

Förklarade för sköterskan hur det låg till & att jag låg & kräktes hela söndagen & då kom även mini pillret med ut vilket gjorde att jag fick blödningar. Hon tyckte att jag skulla fortsätta som planerat...

Vilken lättnad jag kände... Vill ju inte dra ut på det ännu mer nu... Japp, så nu fortsätter vardagen som vanligt!:D

Har kollat runt en del på laredoute, ellos, H&M & halens & längtar bara mer & mer efter värmen nu. Finns massa söta klänningar, toppar & tunikor att välja bland.

Man blir ju lite smått bebis sjuk nu med, om det nu skule bli nått...så kollar man ju även kläder för smått!;) Ajabaja mig...Ska inte gå händelserna i förväg!:S

Drömma kan man ju alltid...

 

2009-01-28



Hihi, så det är syskon på G? ;) gud vad mysigt, jag blir själv såå nostalgisk när jag ser gravida på gatan, men vet inte riktigt om min kropp pallar av en till graviditet just nu ;)

Kram

2010-05-25 | 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback