Nu ska vi flytta till Stockholm

Nä, riktigt så blir det nog inte. Men mannen ska på jobbintervju i Stockholm nästa vecka, jag & hundarna åker med!:) Får han jobbet (vilket jag inte hoppas på) så måste vi flytta upp. Men men, det tar vi då!

Annars är allt bra här, lite tröttare än vanligt bara & bebisen sparkar väldigt mycket. Tror hon/han har väldigt bra dygnsrytm iaf. Dom brukar ju säga att bebisen sparkar mycket på natten, då man är mer stilla & sover på dagen då man rör sig...som att den liksom vaggas till sömns av mammas rörselser, där har du dygnsrytmen & den kommer bebisen att ha ett tag framöver när den kommit hem.

Våran lilla bebbe gör precis tvärtom, hon/han sparkar & är vaken när jag är vaken & sussar sött när jag gör det!:) Har du ju vart helt underbart isf. Kanske inte blir långa nätter utan sömn! Hoppas, hoppas, hoppas!;)

Nä, vad händer annars idag... STÄDA!:) Japp, det blir att dammsuga, tvätta golv, diska & tvätta lite kläder. Måste säga att jag tycker om det nu, var inte min favorit syssla innan direkt men nu däremot kan det vara riktigt kul. Ni märker att jag blivit lite gravidknäpp va!? Ha ha ha...

Men jag måste ju säga att jag njuter av min graviditet, det känns jätte härligt med den stora magen som bara blir större & större nu & bebisen som rör sig därinne. Som en barnmorska sa till oss "ni är ju redan föräldrar" Det sa hon eftersom att skulle bebisen födas nu så skulle den ha stora chanser att klara sig. Känns så overkligt på nått sätt, men himla kul!:)

Nä, nu ska jag väl sätta igång. Måste baka lite med chokladmuffins med bitar av vit choklad i. Det var nämligen någon som tyckte dom var väldigt goda igår...Du vet vem!;)

 

2009-08-24

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback