Nu börjar jag med sprutor

Var på IVF mottagningen idag & fick goda besked om blodprovet, det såg bra ut & imorgon ska jag börja ta sprutor.

Fick göra en liten test omgång med en spruta. Jag har inga problem med sprutor, när någon annan tar dom...men tanken på att ta en spruta på sig själv är lite jobbig.

Det gick iaf bra & det kändes knappt. Ska börja med att ta en dos på 150 en gång om dagen vid samma tid, detta ska jag göra i 6 dagar & efter det blir det blodprov igen & sen får vi se om dosen ska ändras & hur vi ska gå vidare.

Är lite pirrig i magen nu...det är ju inte långt kvar tills vi ska göra vårat första försök till ett barn. Hoppas att allt går bra...Hittills har ju allt gått som planerat iaf!:)

Peppar peppar ta i trä!;)

 

2009-03-10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback