Negativt

Jag kunde bara inte hålla mig ifrån att göra ett graviditetstest så häromdagen gjorde jag det. Men till min stora besvikelse vad det negativt!:(

Men...Det finns fortfarande hopp! Läste någonstans att det är lite chans att få ett positivt svar såpass tidigt efter att man gjort ett äggåterförande.

Embryot kanske inte ens har fäst än vid den tidpunkten & hormonproduktionen inte hunnit ge så mycket att det syns på test om man "tjuvtestar" innan.

Så nu är vårat hopp uppe igen...men det är jätte jobbigt!

 

2009-04-03



vad synd :( det är bara att fortsätta

2010-05-25 | 16:42:21

Jättte fin blog gillar verkligen det du skriver :)

Det känns så äkta och det känns ås verkligt! Fortsätt att blogga så här :)

2010-05-25 | 17:11:30

Känner igen detta, undrar om jag följt din blogg så länge att jag läst detta redan?! :O Helt otroligt vad tiden går fort!! :D

2010-05-25 | 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback