Morsdag

Först & främst...
Grattis tilla alla mammor, gammla som nya!
Speciellt min underbara söta lilla mamma & Lucky som blev mamma igen igår!:)

Sen får jag väl säga grattis till mig själv, för det fick jag knappt i morses. Mannen hade lovat mig sovmorgon & frukost, men när Hugo vaknade vem var det inte som fick gå upp då? Jo jag!:(
Blev lite besviken, det är ändå min första morsdag. I min familj så firar vi det nästan som en födelsedag med tårta & någon present, själv fick jag gå till frysen & ta fram tårtan alldeles själv. Är väl lite känslig nu men känner nästan för att gråta en skvätt!:) Men men...mannen kom på det efter ett tag & sa att han ska gottgöra mig, så jag får se vad våran lilla familj hittar på! Det bästa är ju ändå Hugo!:)

I tordags fick jag ett stort brev hem ifrån Libero, i det fanns lite allt möjligt men det roligaste var att det stod att jag hade ett paket att hämta på Lindex, så det gjorde jag igår. I det paketet fanns ett par sockar, en liten boll, lotion, body wash, necessär, blöjor, engångs haklappar, tvättlappar & bindor. Trodde det skulle vara lite mer kläder & så för i brevet stod det att jag skulle skynda att hämta paketet så att Hugo inte skulle hinna växa ur det...men men!:/ Såhär såg det ut iaf...




När vi ändå var på Lindex så tänkte jag hitta en solhatt till Hugo, har vart lite slapp med det. Men det var totalt utplockat, dom ända jag hittade till pojkar var för stora & jag kunde ju inte köpa nån till flickor med massa blommor på, stackars Hugo!:) Så jag ska kolla runt idag när vi ändå ska iväg. Men Hugo kom inte tomhänt därifrån iaf, mannen hittade ett par solglasögon för 30 kr till honom. Jag bara skrattade, men Hugo trivdes i dom & slapp att få solen i ögonen!:) Liten tuffing!;)...






(Usch...vad blek jag är!)


Ska till mamma & gratta henne sen idag med, jag var & köpte en present till henne igår. Jag & min småsyskon la ihop lite pengar & jag visste vad hon ville ha, så det ska bli kul att se vad hon säger!:) Kanske lägger upp någon bild på det senare. Kom på att jag inte vissat hur slutresultatet utav Hugos skötbord blev, skrev en del om det i min gamla blogg men fick bara in en bild på det halvfärdigt. Pimpade ju ett sniglar skötbord från IKEA. Om det är någon som undrar över något så skriv en kommentar!









TUSEN TACK! :D Grattis på mors dag till dig också!



Här har jag tjatat om mors dag sena första maj tror jag ;)



Gud va fint skötbordet blev! Nu blev jag sugen på att åtminstone måla vårt ;p



Kram på dig lilla mamman :)

2010-05-30 | 10:53:55

sv: tack fina du!

grattis på mammadagen till dig med :) hoppas du får en superfin dag!

2010-05-30 | 14:37:54

Hejje! Undrar lite vad det är för utdragbar låda som ni satt in? :)

Vi funderar också på att pimpa upp ett likadant skötbord å gillade eran ide :)

2011-07-24 | 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback