Massa gammalt & nått nytt

Nu har massa gamla inlägg ramlat in här på bloggen, men jag är inte klar än.
Har precis börjat gå igenom dom om Hugo & det får jag ju inte missa.
Orkar inte lägga in några fler idag utan fortsätter imorgon igen!:)
När jag skulle hämta posten idag hittade jag ett roligt packet i brevlådan som var aviserat till mig, öppnade det & fann en hoppgunga till Hugo. Vann den på en aktion på tradera förra veckan tror jag, självklart var Hugo tvungen att testa den ...han gillade det!:) Ska ta lite kort imorgon så att ni får se!:D
Mannen jobbar över sent idag & kommer nog inte hem förän kl 00 men för mig är det sängen som gäller!

Godnatt!


Ja visst har jag varit på BlomsterJätten, älskar den butiken. Hittar alltid en massa fint där :-) ska nog ta mej en tur dit idag efter jobbet :-)

2010-05-27 | 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback