Lågt tempo

Japp...här har det vart lågt tempo på bloggen, har inte riktigt haft tid, orkat eller haft så mycket att skriva om det senaste.

Graviditeten går som den ska & jag mår jätte bra. Inget illamående eller trötthet...utan allt är toppen!:) Går runt & känner mig sådär smått lycklig hela tiden, en underbar känsla & min man gör bara allt bättre, han tar verkligen hand om mig & klappar om lilla magen!:)

Har ju snart gått hela 4 månader, det går jätte fort men det är fortfarande lite konsigt. Man har en mage som växer men känner inte något än, längtar tills man känner dom första små sparkarna... Tänker mig det som små vingslag från lilla ängeln där inne.

Ja, så är det... Det är så skönt att Lucky här hemma nu ingen, man bara njuter av att titta på henne. Hon har fortfarande ganska stora bröst med mjölk i, men det försvinner ju snart.

Men samma lilla älskade Lucky är det som är här iaf....Som sagt så är det TOPPEN!;)

 

2009-06-21




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback