Knäpp påskhelg

Vilken påskhelg det har varit. Härligt väder & glatt humör... Eller ja! Ha ha ha!

Mitt humör åker rena berg & dalbana. Är så trött hela tiden. Ena stunden blir jag sur för minsta lilla & andra studen sitter jag & gråter över att jag va så dum som blev sur över en så löjlig grej... Jag har blivit helt knäpp!:)

Men för det mesta sitter jag faktiskt bara & ler & tänker på att jag har en liten bebis i magen!:D Det är väl alla hormoner som spökar nu när man äntligen är gravid.

Jo, men iaf... Helgen har vart toppen. I fredags var vi hos mannens farmor på middag med en del av hans släkt, i lördags var vi hemma hos mina föräldrar på middag. Igår var vi hos svärfar på middag & idag ska vi till svärmor på middag.

Många middagar har det blivit, men det är bara trevligt att träffa alla, det händer ju tyvärr inte så ofta... Även om man inte bor så långt ifrån varandra. Så slapp man kan vara.

Än så länge går allt som det ska, längtar bara till ultraljudet nu!;)

 

2009-04

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback