Klimakteriekärring

Japp...Jag har blivit en riktig klimakteriekärrning. Går runt sömnlös med värmevallningar precis som man får när man kommit i klimakteriet, kul va?:)

He he...det är inte lätt alltid. Det är medicinerna som gett mig en del biverkningar. Inget farligt men fortfarande jobbigt...Hmm!

Tur är att jag inte fått så mycket humörsvängningar iaf, kan ju bero på att jag har skärpt mig väldigt mycket eftersom jag vet att jag lätt kan få det. Vill ju inte att min man ska lida pga att jag blivit knäpp!:D

Han har faktiskt kallat mig knäpp...Ha ha!:) Men inte illa menat, jag ger ifrån mig små glädjetjut & står & skrattar utan någon förklaring till det. Mamma sa att det beror på att det inte är så långt kvar tills jag kanske har en bebis i magen.

Känner mig faktiskt glad & hoppfull, men jag vill ju ändå inte gå händelserna i förväg. Tyvärr händer det lätt...Men jag måste hoppas & drömma för att inte bli deppig av hela grejen.

 

2009-03-14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback