Kalas

Idag ska vi på kalas. Min systers yngsta dotter har fyllt år och nu ska det firas. Kul, när man var liten så fanns det inget bättre än sin egna födelsedag eller julafton, man hade alltid en lång önskelista och visste precis vad man önskade sig. Nu för tiden spelar födelsedagen och julafton inte så stor roll och det är kämpigt att sätta ihop någon sorts önskelista. Men men... Life goes on!:)

Här sker det många förändringar för tillfället. Lilla bebisen har lagt sig längre ner nu så jag har lättare att andas, så skönt och välbehövligt. Har vart väldigt obekväm det sista, vatten samlas i mina ben, fötter och händer. Allt är tungt och jag hittar ingen bra ställning att sova i på nätterna vilket gör att jag är väldigt trött om dagarna plus att jag springer så toa flera gånger om nätterna pga att bebisen trycker på bra nu.

Neråt ska ju hon eller han nu. Förlossningen närmare sig snabbt, men inte snabbt nog. Det är cirka 4 veckor kvar, men jag föder gärna lite tidigare, det är tufft nu den sista tiden. Får sammandragningar som bara blir starkare och känns mer, det gör lite ont. Kan knappt föreställa mig hur det kommer att kännas att föda fram ett barn, men... det är ju en bra smärta iaf!;) Nä, nu ska jag dra mig. Ska ju ha kalas här imorgon och det måste städas. Fyller ju år på måndag och imorgon kommer min familj och firar lite och nästa helg ska min "nya" släkt komma. Kan inte vår lilla bebis med komma!:D

 

2009-11-16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback