Gottgöringen

Som jag skrev i förra inlägget så skulle ju mannen gottgöra mig för att han missat att ta Hugo på morgonen så att jag fick sova lite & sen fixa fin morsdags frukost & så till mig.

Gottgöringen blev att jag fick en jätte vacker vit orkidé (som är min favorit blomma), solade lite solarium som jag inte gjort på år & dar & det var sååå skönt, är ju så himla blek & visst blev jag lite brunare...på kroppen, i ansiktet tittade lite fräknar fram istället!;)

Sen fick jag färga håret med, det blev svartbrunt. Började ju tappa hår när Hugo var ungefär 4 månader gammal & sen dess har jag velat göra nått med håret men har inte hunnit. Men nu är det gjort & jag är nöjd!:) Bilder kommer väl någon gång framöver.

Men nu ska jag fixa disk & tvätt medans Hugo vilar en stund, måste ju ta chansen när den finns!;D





blev glad när jag läste att han hade gottgjort dig.hoppas du får många härliga och fina år tillsammans med din man och hugo.brukar följa dina inlägg och är så glad över att du lyckats få barn.själv kunde jag och min man inte få några barn men vi är glad och lycklig ändå.

2010-05-31 | 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback