God morgon

Idag är jag uppe tidigt. Billy vaknade 10 i 7 och då var det bara att gå upp och ta ut den lille busen. Sen när jag skulle lägga mig en stund igen så vaknade lilla mini ängeln och började kicka därinne i magen, hon/han håller fortfarande på och hela magen rör sig!:) Nä, nu börjar det bli lite lugnare...

Igår var ju Ballstaff träffen och den var lyckad. Massa härligt staffe folk, jätte trevligt. Satt och pratade en del med Luckys halvbrors matte och det visade sig att dom också väntar smått!:D Det är en riktig babyboom nu, många barn som ska komma till jorden snart.

Vad händer idag då!? Jo, vi ska på middag/kalas hos svärmor. Hennes mans dotter har fyllt år. Mer än så blir det nog inte denna söndag.

Någon gång i veckan blir det nog att åka och shoppa på antingen IKEA eller Ge-kås, blir mest saker till lilla bebben. Ska bli kul!;)

Ja och på onsdag blir det väl att åka till Stockholm. Det ska väl bli trevligt men jag ser inte fram emot det speciellt mycket, sitta i bilen i minst 4 timmar... Blä, med min kisseblåsa med ha ha! Nä, nu blir det lite frukost gott folk!:)

 

2009-08-30




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback