Gårdagen

Skrev ju ett litet snabbt inlägg igår om ultraljudet vi gjorde, men det var ju inte det ända vi hittade på igår.

Älsklingens lillebror flyttade från lilla Kinna till Göteborg med, så vi var där & hälsade på honom snabbt. En jätte fin lägenhet har han fått.

Efter att vi tittat förbi där åkte vi till Burger King...Jag var så himla hungrig, helt otroligt! Har ju mått illa en hel del det senaste & inte kunnat äta riktigt pga av en konstig mättnads känsla, men efter ultaljudet försvann det ett tag & jag kunde äta lite!:)

Tyvärr sitter jag här & mår ap illa igen...men men, sånt får man väl räkna med ett tag framöver.

Vissa saker går jätte bra att äta som tex frukt & grönsaker...men sånt som jag älskat innan smakar inte alls lika bra längre, jobbigt!

Har inget sug efter mat direkt...Vet ju aldrig vad som kommer smaka gott den dagen! Men sushi har faktiskit alltid funkat när vi har ätit det.

Vet ju att det kan vara farligt med rå fisk & så, men vet man att den vart fryst i 3 dygn innan & är färsk så går det bra att äta. Fast jag vågar inte det, så jag beställer alltid en så kallad "mamma sushi" som är utan rå fisk.

Jo...men från en sak till en annan. Efter vi Burger King åkte vi till Ballstaff för att hälsa på våran sötnos Luky & hennes valpar som växer som ogräs.

Dom var stora när dom föddes & låg mellan 350-400 gram & på knappt 1 veckan har dom gått upp 200 gram till!;) Jätte fina är dom & man märker redan olika små peronligheter hos dom.

Senare på kvällen blev det en tur till Kållered där vi hälsade på min storasyster & hennes familj med det nya tillskottet Liam. Syrrans äldsta dotter fyllde 8 år med så vi firade henne med lite tårta & presenter, jätte trevligt var det & lilla Liam var jätte fin.

Efter den dagen var jag helt slut, är fortfarande trött idag!:) Jo...en annan sak, ringde till MVC idag & fick tid den 5 maj för inskrivningssamtal. Spännande....är så lycklig!;D

 

2009-04-30

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback