Ganska bra ändå

Nu ligger vårt lilla mirakel och sover. Han har haft ont i magen en stor del utav dagen, stackars lille gubben. Minifom magdroppar som vi köpte mot koliken fungerar inte längre. Det som är jobbigast är att man kan inte göra något för att hjälpa honom när han har ont och det skär i hjärtat på mig när han är ledsen.

Annars går allt bra med lille Hugo, lite förskyld men inte så farligt. Nätterna är ganska lugna. Jag ammar honom runt 10-11 tiden på kvällen och sen vill han äta vid 3-4 tiden igen. Han vaknar runt halv 8-9 på morgonen och äter igen, sen är han vaken några timmar så jag får ganska bra med sömn ändå. Han har kommit in i en ganska bra dygnsrytm.

Den förändrade kosten går det bra med. Har köpt soya mjölk och yoghurt, mjölken smakar skit men yoghurten är god. Det är ju bara små förändringar som behövs göras, en del recept som får ändras om men bra går det iaf. Nu väntar vi bara på att se om det hjälper Hugos lilla mage att bli bättre.

Men nu ska jag fixa lite här hemma, man hinner inte göra så mycket. Mammaledig är egentligen fel begrepp, man har att göra hela tiden så ledig är det sista man är!;)

 

 

2010-01-22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback