Fixat lite

Så, nu har jag fått in några inlägg från min gammla blogg. Vill ju ha dom bästa samlade på ett ställe, det är ju ändå minnen som man skrivit. Det är både kul & lite jobbigt att titta tillbaka på vad man tyckt & kännt, speciellt under den tiden vi försökte bli med barn & började med IVF.

Det var en väldigt känslig period i vårat liv & någon gång framöver kommer vi gå igenom det igen, fast då vet vi ju vad som kommer att hända. Men tyvärr kommer det ju inte resultera i barn med all säkerhet.

4 små embryon ligger nedfrysta & väntar på oss, väntar på att bli syskon till Hugo. Känns väldigt konstigt, det är embryon som är början till att bli människor, vad kommer hända med dom som vi inte använder & kommer upptiningen utav dom lyckas!?

Man får inte tänka på det för mycket, då blir man ju helt förvirrad. Men det är ju ändå våra barn & vi vill jätte gärna ha fler, gärna 2 till iaf. Livets små mirakel!:) Men det får vänta ett tag.


^^ så hade du världens gulligaste bebis!!

2010-05-25 | 23:15:32

Hej igen!

Såklart kommer jag att föja denna

blogg också! :D

2010-05-26 | 08:09:51

Ny blogg ser jag. Väldigt fin måste jag säga =)



Shit va scary egentligen. När ska ni försöka på ett syskon?

2010-05-26 | 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback