Fan vad trött man blir

Denna jävla väntan...
Nu är det 4 månader sedan jag opererades för min endometrios & läkarna på IVF kliniken sa att vi skulle få vänta ungefär 3 månader på att påbörja våran behanling, men så var vi inne en gång i mars för att dom skulle undersöka min man & ta några prover som skulle ta ungefär 6 veckor att få tillbaka.
Men nej....nu har det gått 2-3 månader & vi har fortfarande inte fått något svar på proverna. Jag blir så trött, förstår dom inte att det är jobbigt att gå & undra & vänta?! Det sliter på en.
Det är ju inget plus att jag får gå & knappra mini-piller heller, jag blir ju på så bra humör av det...NOT! Stackars min man som får stå ut med mig.
Nej, jag ska inte gå & sörja det jag saknar. Jag ska glädjas åt det jag har. Lätt att säga, men svårt att leva upp. Men jag ska försöka göra det bästa utav det.
Älskar dig lilla gubben...


2008-05-29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback