Ett ljusrosa litet streck

Klockan 6 idag ringde alarmet på mobilen & jag gick upp för att ta mitt progesteron & för att göra ett graviditetstest.

Läste instruktionerna lite snabbt & gjorde sen som det stod (som om jag inte visste det sedan innan... Hehe!)

Som vanligt så blev kontroll strecket rött & jag tänkte "Shit, jag visste det, jag är inte gravid...Det blev ingen bebis denna gången heller...Fan också!"

Men så efter en liten stund tittade det fram ett till litet streck, ett ljusrosa litet streck!:) Testet visade positivt, vi ska förhoppningsvis ha en bebis!:D

För säkerhets skull ska vi åka & köpa ett till graviditetstest senare idag, har ju använt dom 2 vi köpte först. Det första testet jag tog visade ju negativt men hittills är det positivt!:) Jag kan inte fatta det, så länge som vi har försökt att få ett barn.

Om ungefär 3 veckor ska vi till IVF mottagningen igen & göra ett ultraljud & se så att allt står rätt till. Nu håller vi tummar & tår & hoppas att det blir en fullt gången graviditet!;)

 

2009-04-09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback