Då börjar veckan om igen

Då var det måndag igen. Kan tyvärr inte göra så mycket pga foglossningen. Det gör mest ont i vänster ljumske och bak till rumpan, speciellt när jag går och lyfter vänster ben. Älsklingen får hjälpa mig att ta på mig byxor, skor och sockar ibland, han är ju helt underbar som tar hand om mig så!:)

Det värker olika från dag till dag men jag tar mig ändå ut på små promenader då och då. Mest för hundarnas skull, dom måste ju ut och göra sina behov några gången om dagen och få lite motion. Min älskade man är så duktig att ta dom på lite längre promenader.

Har tvättstugan idag så då får vi se om folk har städat riktigt efter sig, annars sätter jag nog upp en lapp denna gången. Blir ju så trött på att komma till en smutsig tvättstuga när man ska göra sina kläder rena... Det går ju inte riktigt ihop, eller hur!?

Men nu ska jag inte tänka på det mer!:) Bebisen har blivit lite livligare igen. Det lugnade ner sig därinne i magen efter vecka 28 men nu är det full fart igen. Någon gång kan bebisen sparka så hårt att det gör ont, h*n kommer åt vissa känsliga ställen ibland... Aj aj!

Men nu ska jag laga lite mat. Det blir ugnsrostade grönsaker, kyckling stekt i olivolja med citron smak och en hemma gjord kall vitlökssås... Mumsigt!;)

 

2009-10-12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback