Buffande

Jaha då var det måndag igen. Början på en ny vecka med nya händelser, men jag har inget planerat mer än att gå ner till tvättstugan om en stund. Någon annan som ska göra nått kul?:)

Helgen var lugn, vilket helgerna brukar vara nu för tiden!;) Men det är skönt ändå. Inget stressande hit och dit m.m. Fick målat klart skötbordet och spjälsängen, blev super fint. Det är så härligt att boa!:D

Tiden går så fort, det är inte alls långt kvar till beräknad förlossning och imorgon är redan sista dagen på vecka 27, alltså vecka 27+0.

Har fortfarande en del att inhandla till bebisen. Men listan blir bara mindre och mindre, det märks att det snart ska flytta in en ny familjemedlem här, in till våran lilla familj. Eller liten och liten, vi är 5 stycken som bor här hemma. Jag, mannen och våra 3 hundar, jo...sen har jag ju bebisen som bor i magen än så länge!;)

Det är en livlig liten krabat därinne. Den sparkar så att hela magen rör på sig och igår fick mannen se det för första gången, vi satt länge och kollade och buffade tillbaka på magen. Mysigt som bara den!;) Men nu måste jag dra mig, ha en bra dag allihop!

 

2009-09-14




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback