Bra eller dåliga nyheter först

Ja...ska jag börja med dom bra eller som dåliga nyheterna först? Spelar ju iofs ingen större roll, det är som det är.

Nästa vecka har jag & min man möte på IVF mottagningen igen. Vi ska ha ett samtal med en barnmorska om kommande behandling m.m. Efter det ska några fler kilon försvinna & sen sätter vi gång....HJÄLP!!!

Känner min faktiskt riktigt nervös inför detta, vet inte varför riktigt...det bara känns lite snurrigt alltihop. Det är liksom inte långt kvar nu. Antingen går allt bra eller så skiter det sig... Vinna eller förlora liksom!:/

Ska köra sista racet nu...kilona ska bort! Känner min peppad!:D NU JÄVLAR GÄLLER DET!:)

Okej...det var dom bra nyheterna....Nu till dom dåliga! Min man ska få sparken. Han jobbar som snickare & som ni säkert vet så går det inte så bra i den branchen just nu. Denna helvetes finans kris.

Han har precis blivit fullbetald & är inte lärling längre, vilket är jätte bra. Men nu är det så att lärlingarna inte får sparken pga att det måste finnas ett antal lärlingar per fullbetald arbetare. Sjukt...eller hur!? Tur i oturen.

Han låg bland som sista som skulle få sparken, så om det är så att företaget får in mer arbete så blir han återanställd igen...Hoppas hoppas hoppas! Den 19 april är hans sista arbetsdag. Vad fan händer efter det?

Allting känns VÄLDIGT lång borta men ändå så nära! Jätte jobbigt! Önska oss lycka till!


2009-01-15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback