Blommor och bin

Jaha, vad har hänt här då!?... Inte så mycket som vanligt!:) Allt är så lugnt och skönt och man bara njuter utav att vara med Hugo och se han utvecklas varje dag som går.

Våran lille guldklimp greppar efter saker och vill sitta upp mest hela tiden, lägger jag honom i famnen så blir han ledsen och försöker dra sig upp i sittande ställning, så det är bara att ha honom så då. Härom dagen satt han i mitt knä medans jag åt lite flingor och helt plötsligt fick han tag i min tallrik så det flög mjölk över bordet. En riktig suprise för mamma Jenny!:)

Igår var vi och åt sushi med farmor Monika. Hugos första gång ute på restaurang och han var nöjd och gjorde inte mycket väsen ifrån sig!:) Efter det kollade vi runt i en jätte stor nyöppnad blomster butik som hade allt möjligt, från blommor till utemöbler med mera. Hugo fick med sig prydnads bokstäver i sitt namn utav sin farmor, jätte fina!:)

Imorgon blir gullungen 3 månader gammal... GRATTIS!:D Och på måndag ska han få sin 3 månaders vaccination. Hoppas att han inte tycker sprutan är allt för hemsk!:( Men men... Ska bli kul att se hur mycket han har växt iaf, får lite träningsvärk i armarna då och då så växer gör han.

Men nu ska jag dra mig. Ha det gott...

2010-03-20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback