Barnlängtan

IVF är absolut ett steg vi tänker ta & all hjälp på vägen mot en graviditet känns välkommen. Jag hade tänkt att bli en relativt ung mamma, men vi får se hur det går. Allt tar ju sån tid...

Undra hur många år det kommer dröja innan vi sitter med en bebis i famnen. Om vi kommer göra det i överhuvud taget! Lever i en ovis framtid & det är inte lätt.

Jag har svårt att acceptera att det kanske inte blir några barn för våran del. Jag har absolut inte gett upp hoppet & jag är lycklig med det liv jag lever idag, men det kommer dröja många år innan jag kan ens tänka tanken på att inte kunna få barn.

En graviditet skulle kännas som en stor sten försvann från mitt hjärta & att jag verkligen kan börja leva som jag vill leva...Dela allt med min underbara man & att få ett kärleksbarn tillsammans! Jag kräver inte att någon ska förstå, men det är så här jag känner just nu...

 

Sörj inte det du saknar, glädjs åt det du har!


2008-05-19


Du blev en ganska ung mamma ändå tycker jag :D

2010-05-25 | 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback