Bara vi

Nu har jag, Hugo och hundarna vart ensamma hemma hela dagen, älsklingen började ju nya jobbet idag. Så vad har vi hittat på då!?:) Jo, först låg vi kvar i sängen en stund och hade det gott och Hugo babblade som bara den, jätte mysigt!;) Efter det blev det frukost för hela högen och självklart ville hundarna ut så vi tog en promenad till Hugos mormor och morfar, det gillade dom. Hugo tyckte nog med om det för han log som bara den när vi kom dit.

Det blev en kopp kaffe till oss och lite vatten till Hugo. Han gillar att få lite vatten i nappflaska då och då, han är som ett litet element nämligen. Frågade sköterskan på BVC om det och hon sa att det tar lite tid för små bebisar att få ordning på termostaten!;)

Men iaf, efter besöket hos mormor och morfar blev det en promenad hem igen. Väl hemma så lagade jag lite mat. Det blev hemma gjorda färsbiffar, potatis och sås med lite lingonsylt till...Mums!:)

Älsklingen har ringt 2 gånger idag, han har saknat oss som bara den och det förstår jag, vi har saknat honom jätte mycket med. Men det har gått bra och vi har haft det så mysigt ihop. Älskar att vara Hugos mamma!:D

Det blir himla mycket skrivet om Hugo, men det får ni stå ut med!:D Han och min man är allt för mig, dom gör livet så mycket bättre. Att få barn förändras ens liv helt och hållet och det är inte helt lätt alla gånger, men det är helt underbart!

 

2010-04-06

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback