1/3 av graviditeten kvar

Jag kan inte riktigt fatta det, jag har redan gått 2/3 av graviditeten & nu väntar ungerfär 15 veckor till....Bara 15 veckor! Det har gått så himla fort allting, tiden bara rinner iväg. Har mycket att göra på dom 15 veckorna så det är bara att sätta igång!:)

Ja fy sjutton...Vad händer här annars!? Hmm, ja...förra helgen var vi ju hos min trea kusin & hälsa på. Jätte kul, vi grillade & satt & snattrna länge!:)  Kul att man kan få sån kontakt fast man inte pratat på flera år, men mycket hade ju hänt & vi på många sätt lika i tänkande m.m.

Denna helgen blir det att åka till Fjärås för den årliga Ballstaff träffen. Ska bli super kul, då får vi träffa alla Luckys valpar igen plus massa andra släktingar till våran lilla busa. Det är ju inte bara släkt till Lucky utan många, många mer...Spännande!:D

Nä, nu ska jag faktiskt ta & äta lite. Magen kurrar & bebisen sparkar, tror den vet att det är mat på G!;)

 

2009-08-28




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback