Things to do

Japp, nu har jag/vi haft saker att göra. Mannen fyller 25 år på självaste midsommarafton & vi ska självklart ha kalas, runt 20 pers som kommer. Så vi har vart iväg & handlat lite saker inför det & annat 2 dagar i rad nu.

Har försökt hitta en babypool till Hugo med, men dom har vart slut överallt så imorgon ska vi leta lite till!:) Ska ändå iväg & kolla lite mer saker, mestadels mat.

Idag var vi på IKEA, mormor, jag & Hugo. Hugos mormor skulle nämligen köpa en present till mannen där & vi hängde på, plus att vi passade på att hälsa på min storasyster som bor i närheten... kul kul!:D Sen jobbade jag lite med, alltid bra med extra pengar & Hugo kan vara med på samma gång.

Är helt slut i huvudet just nu, men ingen vila här inte... Finns alltid nått att göra!;) Uscha...vet inte vad jag ska skriva mer, känns som seg kola i huvudet på mig så nu är det over & out!:P



är det en sån pool jag har till Annabelle som du menar??

Isåfall kolla på Jysk i Kungsbacka, vid ICA MAXI, där fanns massor sist vi var där, och det var i helgen :)

2010-06-23 | 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback