Spark i magen

För en liten stund sen kände jag något som jag endast känt som gravid. Det kändes precis som om någon sparkade mig i magen, som en liten bebis!:) Men det är omöjligt så det var säkert bubblor som var igång, har hört många mammor som tycker det känns som sparkar i magen efter att bebisen kommit ut. Saknar faktiskt magen, men någon dag längre fram hoppas vi på ett litet syskon till Hugo & då får jag tillbaka lilla/stora magen!;)



Gu vilken fin magbild! Det är verkligen nånting jag ångrar. Att jag inte tog mer bilder på bulan. Har så få och det är synd. Jag saknar också den from time to time. Men får ta tillvara på det mer nästa gång ;)



KRAM!

2010-06-28 | 18:33:01

Finer mage... jag kan förstå att du saknar den :-) Men som du säger, i famtiden, kommer den igen :-)

2010-06-28 | 23:11:52

Känner också så.. Rätt ofta faktiskt, har fått för mig flera gånger att jag blivit gravid igen och velat göra test, men sedan så vet jag ju att det tog 6 månader för oss att bli gravida, så att det skulle ske när jag ännu inte haft ägglossning (vad jag vet) är väl kanske att tro för mycket? ;)



Tror som du att det är lite bubblor :)

2010-06-28 | 23:24:24

Fin blogg du har :)

ååå har oxå kännt så där i magen, skit skumt :)

saknar oxå magen o länktar redan efter bebis nr 2 :P men de får nog vänta. man får njuta m den goooing man har :)

Kram på dej!

2010-07-03 | 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback