Sol hela dagen

Idag har vi utnyttjat solen till fullo, vi har vart ute hela dagen.
Både positivt & negativt... det var ju hur skönt som helst & det är ju bara att passa på, vet ju hur den svenska sommaren är. Tyvärr lyckades jag bränna mig på axlarna, är helt röd!:O Skulle ha gjort som Hugo och smörjt in mig med solskyddsfaktor 50+ Men nej, mamma Jenny tänkte inte så långt!;P Byggde på lite fräknar på näsan med!;) Glömde kameran hemma men mobilen åkte fram så jag knäppte lite kort men den. Det var jag, Hugo, moster & mormor som satt ute & gottade oss. Hugos moster passade på att putsa häst sakerna & mormor lekte massa med Hugo som satte fötterna i gräset för första gången i hans liv & han tyckte det va lite konstigt först, men sen så...jätte mysigt var det iaf!:D
















tack kära du.. ja det känns som en saga... ni om någon är ju bästa beviset på att det går att lyckas på första försöket!

2010-06-05 | 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback